הבלטת עצמות לחיים

הבלטה של עצמות לחיים

בעוד שאסתטיקה רפואית באמצעות חומרי מילוי הפכה פופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות כדרך לעצב מחדש את תווי הפנים ולהשיג מראה צעיר יותר, אחד ההליכים הכי נפוצים הוא הבלטה של ​​עצמות הלחיים.

הליכי הבלטת עצמות לחיים כוללים הזרקת חומרי מילוי לתוך הלחיים, ויש מספר סיבות לכך שטיפולים אלו הפכו כה פופולאריים:

  • הליך הפיך – אחת הסיבות העיקריות לפופולאריות של הבלטת עצמות לחיים היא העובדה שזו אפשרות לא ניתוחית, כלומר הפיכה.
  • תוצאות מיידיות – כאשר משתמשים בחומרי מילוי שונים, בד"כ התוצאות מיידיות ואף ממשיכות להשתפר במהלך מספר ימים לאחר ביצוע ההבלטה.
  • סיכונים פחותים – בניגוד להליכים כירורגיים, הבלטת עצמות לחיים באמצעות חומרי מילוי כולל פחות תופעות לוואי וסכנות פוטנציאליות.
  • חזרה לשגרה – בשונה מניתוחים פלסטיים, הבלטת עצמות לחיים מאפשרת חזרה מיידית לשגרה ואינה מצריכה זמן החלמה ממושך.

יתרון חשוב נוסף – התאמת עיצוב אישית של עצמות לחיים

אחד היתרונות החשובים בהבלטה של ​​עצמות הלחיים עם חומרי מילוי טמון בעובדה, שההליך ניתן להתאמה אישית כמעט מלאה. עובדה זו מאפשרת קבלה של תוצאות עם מראה טבעי, מכיוון שניתן להתאים את הכמות והמיקום של חומרי המילוי למבנה הפנים הספציפי של כל אדם ולתוצאה הרצויה. לכן, ההתאמה האישית של עיצוב הלחיים משפרת את הסיכויים שהתוצאה הסופית תהיה תואמת את תווי הפנים הייחודיים של כל מטופל ומטופלת. כדי להבטיח זאת, בימינו משתמשים אפילו בהדמיות מתקדמות על מנת לדמות את התוצאות הסופיות.

לבסוף, הבלטת עצמות לחיים כואבת? האם היא קבועה?

כאשר מדובר על הבלטה של ​​עצמות הלחיים עם חומרי מילוי, חשוב להבין שהכוונה היא להליך נטול כאבים יחסית. ברוב המקרים משתמשים בחומרי מילוי שמכילים לידוקאין, שזהו חומר הרדמה מקומית, כדי למזער את אי הנוחות במהלך ואחרי הטיפול. עם זאת, מטופלים עלולים לחוות חבורות קלות או נפיחות קלה באזורי ההזרקה, אך זה בדרך כלל נרגע תוך מספר ימים.

עם זאת, חשוב לציין כי הליכי הבלטה של ​​עצמות הלחיים באמצעות חומרי מילוי הם זמניים, כך שניתן לראות בכך חסרון או יתרון – תלוי את מי שואלים. בהתאם לסוג חומר המילוי שמשתמשים בו, האפקט נמשך בדרך כלל בין 6 חודשים לשנה ומעלה. אם לאחר הזרקה תמצאו את עצמכם מתחרטים, טוב שההליך הוא זמני. אם תרצו משהו קבוע יותר, כנראה שכדאי להתעניין לגבי ניתוחים פלסטיים, השתלות לחיים וכן הלאה.