רדיאס עצמות לחיים

רדיאס לעיצוב עצמות לחיים

אסתטיקה רפואית; מה זה Radiesse ולמה כדאי להשתמש בו עבור עיצוב עצמות לחיים? – קראו כאן.

אחד הטיפולים הפופולריים באסתטיקה רפואית הוא רדיאס עצמות לחיים, שזהו למעשה חומר מילוי עורי לכל דבר (בדומה לחומצה היאלורונית). חומר זה משמש עבור עיצוב עצמות הלחיים, כאשר Radiesse הוא בעצם חומר דמוי ג'ל העשוי רכיבים הקיימים, שוב בדומה לחומצה היאלרונית – באופן טבעי בגוף שלנו (קלציום הידרוקסיל אפטיט).

כאשר מטופלים עוברים טיפול רדיאס עצמות לחיים, הם למעשה עוברים הזרקה לעור, כאשר רדיאס מספק נפח מיידי לאזור המוזרק, מה שנותן למטופלים תוצאות מיידיות. כמו כן, חומר זה גם ממריץ את ייצור הקולגן, מה שעוזר לשפר את גמישות העור, האלסטיות שלו ומוצקותו לאורך זמן.

למה טכניקת רדיאס עצמות לחיים מומלצת? – רבגוניות

הסיבות העיקריות לכך שטכניקת רדיאס עצמות לחיים מומלצת לעיצוב עצמות הלחיים טמונה ברבגוניות של השיטה. כלומר, ניתן להשתמש ברדיאס כדי להוסיף נפח ללחיים, לעצב את עצמות הלחיים ואפילו למלא קמטים עמוקים וקפלים של עור בפנים. בסופו של דבר, לחומר הרדיאס יש יכולת ליצור תוצאות בעלות מראה טבעי.

העובדה הזאת, שחומר הרדיאס מייצר תוצאות טבעיות מאוד למראה, הופכת אותו לבחירה מועדפת בקרב מטופלים ישראלים רבים, אך מועדפת גם בקרב הרופאים בעולם האסתטיקה הרפואית. כמו כן, יתרון נוסף של רדיאס עצמות לחיים הוא אורך החיים של אפקט התוצאות. בעוד שחומרי מילוי אחרים עשויים להראות אפקט במשך כ-6 – 12 חודשים, טיפול רדיאס יכול להמשיך להראות תוצאות יפות גם לאחר שנה.

מה חשוב לזכור לפני טיפול רדיאס לעצמות הלחיים?

אין ספק, שהליכי אסתטיקה רפואית חוללו מהפכה בשנים האחרונות באופן שבו אנו מסתכלים על הליכים קוסמטיים למיניהם. עיצוב בהקשר זה של הדברים, עצמות הלחיים יכולות לשנות לחלוטין את המראה ולהגביר את הביטחון, ובין אם אתם בוחרים להשתמש בשיטות של חומרי מילוי, השתלת שומן, השתלת עצמות לחיים או הרמת לחיים – חשוב לקבל ייעוץ מקדים.

כמו כן, חשוב לבחור מטפל מוסמך ומנוסה כדי להבטיח שתקבלו תוצאות מיטביות עם מינימום סיכון. זכרו שהליכים קוסמטיים, כולל עיצוב עצמות הלחיים, צריכים לשפר את היופי הטבעי שלכם, ולא לשנות אותו לחלוטין. לסיכום, אם אתם מתעניינים לגבי רדיאס עצמות לחיים, חשוב לציין כי לכל הליך אסתטי יש יתרונות וחסרונות משלו. לכן, חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל באסתטיקה רפואית כדי לקבוע איזה הליך מתאים לכם.