ניתוח עצמות לחיים

ניתוח עצמות לחיים להשגת המראה הרצוי

עצמות הלחיים הן חלק בלתי נפרד ממבנה הפנים שלנו, כך שהן מגדירות את קווי המתאר של הפנים ומעניקות להן מראה רענן או עייף בהתאם למבנה. במילים אחרות, לא כולם מבורכים בעצמות לחיים בולטות ומעוצבות באופן טבעי.

במקרים כאלה, ניתוח עצמות לחיים יכול להיות אפשרות ריאלית להשגת המראה הרצוי. מהו ניתוח עצמות לחיים? – המשיכו לקרוא.

מהו ניתוח עצמות לחיים?

ניתוח עצמות הלחיים הוא הליך קוסמטי הכולל שיפור הצורה, הנפח והגודל של עצמות הלחיים, כאשר הליך זה יכול להתבצע על ידי הוספת שתלים או שינוי מבנה העצם. לפיכך, מדובר למעשה בהליך כירורגי-ניתוחי לכל דבר ועניין. מטרת הניתוח, בסופו של דבר, היא לשפר את הסימטריה והאיזון של הפנים, כמו גם להעניק מראה מעוצב ומחוטב יותר לפנים. זהו הליך פופולרי בקרב גברים ונשים כאחד, כאשר הביקוש לניתוחי עצמות לחיים גדל באופן ניכר בשנים האחרונות.

אילו סוגי ניתוחי עצמות לחיים קיימים, ובמה לבחור?

ישנם שני סוגים עיקריים של ניתוח עצמות לחיים – ניתוח עצמות לחיים מבוסס שתלים וניתוח המתבסס על השתלת שומן מחלקים אחרים של הגוף. במהלך ניתוח עצמות לחיים על בסיס שתלים, מוחדרים ללחיים שתלים קטנים העשויים מסיליקון, על מנת לשפר את גודלם וצורתם של אזורי הפנים האלו. בין אם בוחרים בהליך ניתוחי מסוג כזה או מסוג אחר, חשוב לקחת בחשבון שאין הליך אחד אשר מתאים לכל סוגי מבני תווי הפנים. במילים אחרות, את סוג ההליך הניתוחי יש להתאים בהתאם לנסיבותיהם האישיות של המטופלים.

מהו ניתוח עצמות לחיים ע"י שיוף?

כאמור, ניתוח עצמות לחיים יכול להתבצע באמצעות השתלת שתלים עשויים סיליקון. עם זאת, ישנה שיטה נוספת אשר מאפשרת לעצב את עצמות הלחיים, ושיטה זו כוללת את שיוף העצמות כך שיהיה ניתן להתאים אישית את העיצוב שלהן. ככלל, זהו הליך מורכב יותר ומצריך החלמה ממושכת מאשר הליכים של השתלת סיליקון. כמו כן, ניתוחים אלו כרוכים בסיכונים שחשוב לקחת בחשבון. כדאי לשים לב, שהסיכונים הכרוכים בניתוח הנ"ל הם אינם הסיכונים אשר כרוכים בטיפולים אסתטיים (כמו חומצה היאלורונית).

מה עדיף, טיפול אסתטי או ניתוח עיצוב לחיים?

באופן כללי, כל עוד לא חייבים לעבור הליך ניתוחי מכל סוג, הרי שעדיף להימנע ממנו. ניתוחים יכולים להיות כרוכים בהחלמה ארוכה, סיכונים ותופעות לוואי פוטנציאליות. לכן, אם אפשר לעבור הליך אסתטי כמו הזרקת חומצה היאלורונית, הרי שיהיה עדיף לדעתם של רוב הרופאים. אם אתם מחפשים מרכז אסתטיקה רפואית במקום ניתוח עצמות לחיים ==> צרו עמנו קשר כעת ונוכל לסייע לכם בכך.