הרמת עצמות לחיים

הרמה של עצמות לחיים

הליכים כמו הזרקת בוטוקס, חומרי מילוי מסוג חומצה היאלורונית ואפילו חלק מהטיפולים בלייזר, כולם יכולים לשמש עבור הרמת עצמות לחיים, אם כי חלק מהטכניקות מתאימות יותר מאחרות לצרכים שונים.

בתוך כך, הרמת עצמות לחיים היא הליך למעשה קוסמטי-רפואי שמטרתו לשפר את מראה עצמות הלחיים, לעצבן מחדש ולמלא אותן כך שיהיו מודגשות ומפוסלות.

זהו הליך זעיר יחסית קל הכולל הזרקת חומרי מילוי או שומן ללחיים כדי לתת להם יותר נפח, כאשר הרמת עצם לחיים כרוכה בכמה היבטים שונים:

  • בחירת המרכז לאסתטיקה – חשוב לבחור מרכז אסתטיקה רפואית המחזיק ברישיונות המתאימים וכן בהמלצות מלקוחות שעברו הליכים דומים.
  • בחירת המטפלים הנכונים – חשוב לבחור רופא\ה העוסקים באסתטיקה רפואית, או לפחות במרכז אסתטיקה עם השגחה רפואית.
  • בחירת החומר שבשימוש – בין אם בוחרים בוטוקס, חומצה היאלורונית או טיפול אחר, יש לכך השלכות שונות, כך שחשוב לקבל את כל המידע הרלוונטי מראש.

איך עובדת הרמת עצמות לחיים?

הרמת עצמות הלחיים פועלת על ידי הוספת נפח ויצירת מבנה ללחיים, המקנה מראה של עצמות לחיים גבוהות ומעוצבות יותר. בתוך כך, השיטה הנפוצה ביותר להליך זה היא הזרקת חומרי מילוי עוריים, המורכבים מחומצה היאלורונית – חומר המצוי באופן טבעי בגוף המסייע בשמירה על הלחות והגמישות של העור.

במהלך ההליך, חומר המילוי מוזרק בעדינות לאזורים ממוקדים של הלחיים באמצעות מחט די דקה. חשוב לדעת, כמות חומר המילוי וטכניקת ההזרקה תלויות במבנה הפנים של האדם ובתוצאה הרצויה. כאשר הכמות והטכניקה מיושמות נכון, התוצאות הן מיידיות, עם שיפור ניכר בעיצוב עצמות הלחיים במהלך הימים שלאחר ההליך.

איפה כדאי לעבור הרמת עצמות לחיים?

באופן כללי, אפשר להגיד שכדאי לעבור הרמת עצמות לחיים אך ורק במרכזי אסתטיקה רפואית מתקדמת, ומרכזים בהם קיימת השגחה רפואית על הנעשה. כמו כן, חשוב לבחור מרכז אסתטיקה אשר מבסס את טיפוליו על ציוד מתקדם וטכניקות עדכניות לא רק בישראל, אלא בעולם. זאת, משום שהטכניקות הטיפוליות עשויות מאוד להשתנות בין מרכז אחד לשני.

בעוד שישנם מרכזי אסתטיקה המשתמשים בציוד העדכני ביותר בתחום, מרכזים אחרים עשויים להשתמש בטכניקות וציוד מיושנים יותר. זו הסיבה לכך שכל כך חשוב לבחור במרכז הנכון לטיפולים אסתטיים, כי יש לבחירה הזאת השלכות ישירות על הצלחת הטיפול והבריאות של המטופלים. צריכים סיוע נוסף בבחירת מכון אסתטיקה רפואית? ==> צרו קשר כעת לקבלת מידע נוסף, סיוע בבחירת הטיפולים הנכונים לכם ועוד.