הזרקת עצמות לחיים

הזרקת עצמות לחיים לתוצאות מיידיות

הזרקת עצמות לחיים הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר אהובות ופופולאריות בקרב ישראלים רבים, אבל גם ברחבי העולם. הרשתות החברתיות הפכו יותר חשובות לאנשים, ויחד עם הלחץ להיראות מושלם, אנשים רבים פונים לטיפולי זריקות עצמות הלחיים כדרך לשפר את תווי הפנים שלהם.

אבל, מהן בעצם זריקות עצם הלחיים ואיך הן עובדות? – המשיכו לקרוא.

מהן הזרקות עצמות לחיים?

הזרקת עצמות לחיים, הידועות גם כטכניקות המתבססות על חומרי מילוי עוריים או מילוי רקמות רכות, הן סוג של הליך קוסמטי שאינו ניתוחי-כירורגי. במהלך ההליך הזה מוזרק חומר ללחיים כדי לשפר את צורתן ונפחן, כאשר החומר הנפוץ ביותר להזרקת עצמות הלחיים הוא לא רק בוטוקס, אלא גם חומצה היאלורונית. חומצה היאלורונית הינה תרכובת טבעית הנמצאת בגוף ועוזרת לשמור על לחות העור והשמנוניות שלו, אך במהלך ההתבגרות והשנים החומר הופך מדולל בגוף, מה שמוביל למראה של עצמות לחיים נפולות.

איך עובדת הזרקת עצמות לחיים?

במהלך הליך הזרקת עצמות לחיים, חומר המילוי הנבחר מוזרק בקפידה לתוך הלחיים באמצעות מחט קטנה. בתוך כך, מיקומי ההזרקות נבחרים בצורה אסטרטגית כדי להוסיף נפח וכדי לשנות את העיצוב של עצמות הלחיים, מה שבתורו מוביל למראה צעיר יותר. יש לציין, במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך במספר הזרקות עצמות לחיים כדי להשיג את התוצאות הרצויות. אלא אם יש חלילה סיבוכים שונים, ההליך אמור להתבצע תוך פחות משעה, בעוד שהחזרה לשגרה היא מיידית (בניגוד להליכים כירורגיים המצריכים החלמה).

היתרונות של הזרקת עצמות לחיים

אחד היתרונות העיקריים של הזרקת עצמות הלחיים טמון בכך שהן יכולות לספק תוצאות מיידיות. כמו כן, בניגוד לפרוצדורות כירורגיות, הדורשות ביצוע של חתכים ויכולות להצריך שבועות של החלמה, לזריקות עצמות הלחיים יש תופעות לוואי מינימליות. למשל, חבורות קלות למדי או נפיחות, שבדרך כלל חולפות תוך מספר ימים. בנוסף, מכיוון שהחומר המשמש בהזרקות הוא טבעי וכבר נמצא בגוף, קיים סיכון נמוך לתגובות אלרגיות או סיבוכים אחרים.

היכן כדאי לעבור הזרקת עצמות לחיים?

אם אתם מעוניינים לעבור טיפול של הזרקת עצמות לחיים, חשוב לקחת בחשבון בעיקר את המוניטין של המרכז האסתטי ואת סוג הצוות המטפל. באופן כללי, ההמלצה הכי חמה תמיד תהיה לבחור במרכז אסתטיקה רפואית עם השגחה של רופאים. ישנם לא מעט מרכזי אסתטיקה רפואית הפזורים ברחבי הארץ, חלקם מקצועיים מאוד וחלקם מספקים שירותים זולים לעיתים באופן מחשיד. מכיוון שהליכים אלו מתקשרים באופן ישיר לבריאותכם, חשוב בראש ובראשונה לקבל ייעוץ רפואי במרכז האסתטיקה.