הרמת לחיים חומצה היאלורונית

הרמת לחיים עם חומצה היאלורונית

אם אתם מתעניינים לגבי הרמת לחיים חומצה היאלורונית, כדאי לדעת שבשנים האחרונות ישנה מגמה גוברת של טיפולי פנים לא ניתוחיים המבטיחים לשפר ולהצעיר את המראה. אבל, רק חלק מהטיפולים באמת מצליחים לייצר תוצאות ורק חלקם נשענים על חומרים טבעיים. הזרקת חומצה היאלורונית, היא אחד מאותם טיפולים אשר מתבססים על שימוש בחומרים שנמצאים באופן טבעי אצלנו בגוף (אך נחלשים עם הזמן).

מהי חומצה היאלורונית?

תוהים מה זה הרמת לחיים חומצה היאלורונית? ובכן, חומצה היאלורונית היא תרכובת טבעית הנמצאת בגוף האדם, במיוחד בעור וברקמות החיבור, אבל החומצה הזו הולכת ודועכת במרוצת השנים ככל שאנחנו מתבגרים בגיל. למעשה, כאשר מוזרקת ללחיים, חומצה היאלורונית פועלת כסוג של "כרית" וממלאת את הרווחים בין העור למבנה העצם. בפועל, זוהי בעצם סוג של מולקולה שיש לה יכולת לייצר לחות על פני עור הגוף. וכאשר עור הגוף לח ושמנוני יותר, הוא אלסטי, גמיש ובעל מראה צעיר ורענן.

כיצד פועלת חומצה היאלורונית?

כאמור, ככל שאנו מתבגרים, תאי השומן בפנים שלנו מתחילים להצטמצם ולצנוח, וכתוצאה מכך, תהליך זה מוביל לאובדן נפח ועיצוב בעצמות הלחיים. כאשר הלחיים נפולות, זה גורם לנו להיראות עייפים ומבוגרים ממה שאנחנו באמת. כאן נכנסת לתמונה חומצה היאלורונית, שפועלת על ידי שיקום הנפח שאבד ויצירת תמיכה פיזית להליך של הרמת עצמות הלחיים. חשוב לציין, התוצאות הן אמנם מיידיות כבר לאחר מפגש טיפולי אחד, אבל על מנת להנות מתוצאות לטווח ארוך יש לשמר את ההזרקות ולחזור עליהן במידת הצורך.

האם הרמת לחיים חומצה היאלורונית זה תהליך מורכב?

באופן כללי, ומבלי להתייחס למקרים בהם ישנם סיבוכים או נסיבות רפואיות מיוחדות, הליך הרמת עצמות הלחיים באמצעות חומצה היאלורונית הוא מהיר ופשוט. בשלב הראשון, רופא אסתטיקה יעריך את מבנה הפנים של המטופל ויקבע את כמות החומצה ההיאלורונית הדרושה, את טכניקת ההזרקה המדויקת, את משך הטיפול וכולי. לאחר מכן, אנשי הצוות הרפואי ישתמשו במחט עדינה כדי להזריק את החומצה ההיאלורונית לנקודות אסטרטגיות בלחיים (נקודות אסטרטגיות אשר נקבעות מראש ומשליכות על אופי עיצוב קווי עצמות הלחיים).

איפה כדאי לעבור הרמת לחיים חומצה היאלורונית?

אם אתם תוהים איפה כדאי לעבור הליך כמו הרמת לחיים חומצה היאלורונית, התשובה היא – במרכזי אסתטיקה רפואית מוסמכים אשר עובדים בצמוד להשגחה רפואית. ההליכים האלו אמנם קלים וזריזים ברוב המקרים, אבל זה לא אומר שהם נקיים מסיכונים או הסתבכות-רפואית פוטנציאלית. לכן, הקפידו לבחור מרכז אסתטיקה רפואית אשר שמו הולך לפניו – גם אם זה אומר שתצטרכו לשלם כמה שקלים נוספים על שירות ללא דופי.