פיסול עצמות לחיים

פיסול עצמות לחיים – 2 האופציות

ההליך של פיסול עצמות לחיים הפך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות בישראל וגם בעולם, אותו הליך אסתטי-רפואי שמאפשר לגברים ונשים כאחד להשיג מראה מעוצב ומפוסל לתווי הפנים.

ועם כל כך הרבה מכוני אסתטיקה רפואית אשר פזורים בכל סנטימטר ברחבי הארץ, חשוב לדעת כיצד לבחור את המרכז האסתטי-רפואי הנכון – המשיכו לקרוא.

בעבר, ניתוח פלסטי היה האופציה היחידה להשגת המראה הרצוי של הרמת לחיים, אך כיום קיימות גם אפשרויות לא ניתוחיות עבור פיסול עצמות לחיים ועיצובן מחדש. הוויכוח בין ניתוח לעומת הליך שאינו כירורגי לפיסול עצמות לחיים נמשך עדיין בימינו, אבל ברוב המקרים, רוב האנשים יעדיפו לעבור הליכים שאינם כירורגיים.

פיסול עצמות לחיים בניתוח – מה חשוב לדעת?

אם אתם מתלבטים בין הליך אסתטי לבין הליך כירורגי, חשוב להבין שלשתי האפשרויות הנ"ל יש יתרונות וחסרונות משלהן. למשל, ניתוח כרוך בדרך כלל בהליך הנקרא הסרת והשתלת שומן או השתלת סיליקון בלחיים, שבו מסירים עודפי שומן מהלחיים כדי ליצור מראה מעוצב יותר, או לחילופין, משתילים סיליקון בלחיים. אם תחליטו לעבור ניתוח פיסול עצמות לחיים, תגלו שזוהי דרך מהירה ויעילה להשיג את המראה הרצוי, אך היא גם מגיעה עם סיכונים, החלמה יותר ארוכה, תופעות לוואי פוטנציאליות ועוד.

פיסול עצמות לחיים ללא ניתוח – חומרי מילוי

אם תחליטו לעבור פיסול עצמות לחיים בדרך שאינה ניתוחית, תהיינה לכם את האפשרות לבחור לעבור את ההליך באמצעות חומרי מילוי מסוגים שונים. השיטות הללו כוללות הזרקת חומר ללחיים כדי ליצור מראה מעוצב והדוק יותר, כאשר אחד מהיתרונות המרכזיים בהליכים אלו הוא שאין זמן השבתה, הפסקה מהשגרה או תקופת החלמה. ההליכים מהירים וניתנים לביצוע במרפאה, בד"כ עם אי נוחות מינימלית שגם אותה ניתן לווסת עם חומרי אלחוש שונים.

איזה יותר טוב, הליך ניתוחי או אסתטי?

ההחלטה בין ניתוח לעומת הליך אסתטי של פיסול עצמות לחיים תלויה, בסופו של דבר, בהעדפה אישית ובנסיבות רפואיות אינדיבידואליות. מצד אחד, ניתוח עשוי להיות אופציה טובה יותר עבור מי שמחפשים תוצאות קבועות ומוכנים לעבור תקופת החלמה. מצד שני, אופציות לא ניתוחיות עשויות להתאים יותר למי שרוצים להימנע מהחלמה ארוכה, אבל צריך לקחת בחשבון שהתוצאות הן זמניות (חצי שנה עד שנה ומעלה, תלוי בחומר המילוי).

צריכים סיוע נוסף? לא בטוחים באיזה מרכז אסתטיקה רפואית כדאי לבחור? ==> צרו קשר וקבלו מענה מקיף בנושא