הרמת לחיים ללא ניתוח

הליך הרמת לחיים ללא ניתוח

ישנם כמה וכמה יתרונות שונים בהליך של הרמת לחיים ללא ניתוח. למשל, זמן ההתאוששות להרמת עצמות הלחיים הוא מינימלי, כאשר רוב האנשים יכולים לחדש את הפעילות היומיומית שלהם מיד לאחר ההליך. נפיחות, חבורות ורגישות באזור המטופל עשויות להיות מורגשות, אך בדרך כלל חולפות תוך מספר ימים.

אם אתם שוקלים לעבור את ההליך, יש לקחת בחשבון שגורמים שונים ישליכו בצורה ישירה על הצלחתו. למשל, חשוב לבחור מרכז אסתטיקה עם מוניטין טוב, המונה בצוות שלו גם אנשי צוות רפואיים.

רגע לפני שאתם קופצים על שולחן המנתח הפלסטי, אנחנו רוצים שתכירו דרכים אחרות שאינן מצריכות התערבות כירורגית, כמו למשל הרמת לחיים ללא ניתוח – המשיכו לקרוא.

כיצד מבצעים הרמת לחיים ללא ניתוח?

הרמת לחיים לא ניתוחית, המכונה גם טיפולי הזרקה, היא הליך קוסמטי המתבסס על שימוש בחומרי מילוי הניתנים להזרקה כגון חומצה היאלורונית ובוטוקס. זאת, כדי להוסיף נפח ולייצר פיסול מותאם אישית של עצמות הלחיים. במהלך הרמת לחיים בלי ניתוח, הרופא יזריק את חומר המילוי לאזורים ספציפיים בלחיים, כאשר שלב זה יצריך תכנון מקדים של המיקומים הכי אסטרטגיים עבור פיסול קווי העצמות של הלחיים.

יתרונות הרמת לחיים ללא ניתוח

כאמור, ישנם יתרונות שונים בהליך של הרמת עצמות לחיים ללא ניתוח, וזאת מלבד שיפור המראה של עצמות הלחיים עצמן. מעבר לכך שההליך מאפשר עיצוב ופיסול של עצמות הלחיים, אלו הם כמה מהיתרונות החשובים של ההליך:

  • החזרת נפח לחיים שאבד: ככל שאנו מתבגרים, אנו נוטים לאבד נפח בלחיים, וכתוצאה מכך, נוצר מראה לחיים שקוע או נפול. בתוך כך, הרמת עצמות הלחיים למעשה יכולה לעזור להחזיר נפח שאבד ולייצר מראה צעיר יותר.
  • שיפור סימטריית הפנים: עבור אנשים עם עצמות לחיים לא אחידות או אסימטריות, הליך זה יכול לעזור ליצור איזון ולשפר את סימטריית הפנים.
  • חיזוק הביטחון העצמי: אנשים רבים מרגישים חסרי ביטחון לגבי עצמות הלחיים השטוחות או הלא מעוצבות שלהם, כך שהרמת עצמות לחיים יכולה לעזור להגביר את הביטחון העצמי ולגרום לאנשים להרגיש אטרקטיביים וצעירים יותר.

איפה כדאי לעבור הרמת לחיים ללא ניתוח?

כאשר מדובר על בחירת מכון אסתטיקה רפואית, ההמלצה הטובה ביותר בד"כ תהיה בחירה במרכז אסתטיקה הפועל בצמוד לפיקוח והשגחה רפואית. ישנם לא מעט מכוני קוסמטיקה פיראטיים הפזורים ברחבי הארץ ולכן, חשוב לבחור בקפידה את המכון שלכם רק לאחר שעשיתם את כל הבדיקות הנדרשות (כמו למשל בדיקת רישיונות והסמכות של צוותים אסתטיים). ואם אתם צריכים עזרה בבחירת מכון האסתטיקה הרפואית, תוכלו ליצור עמנו קשר ולקבל סיוע נוסף.