הדגשת עצמות לחיים

הדגשה של עצמות לחיים

מתעניינים לגבי הדגשת עצמות לחיים? בשנים האחרונות ישנה מגמה שרק הולכת וגוברת, וזוהי מגמת הטיפולים האסתטיים השונים, אותם טיפולים שמובילים אנשים רבים לוותר על ניתוחים פלסטיים. ישנם בימינו לא מעט טיפולי פנים לא ניתוחיים המבטיחים לשפר ולהצעיר את המראה ואת תווי הפנים, כאשר טיפול אחד כזה הוא שימוש בחומצה היאלורונית להרמת עצמות הלחיים, שימוש בבוטוקס ועוד.

אם אתם שוקלים לעבור את ההליך – המשיכו לקרוא.

מהן האופציות עבור הדגשת עצמות לחיים?

עבור הדגשת עצמות לחיים, האופציות העיקריות הן: 1) מילוי עצמות לחיים בעזרת חומרי מילוי שונים. 2) ניתוחים כירורגיים פלסטיים. בעוד שבעבר הניתוחים הפלסטיים היוו את האפשרות העיקרית עבור מי שרצו לעצב את עצמות הלחיים, בימינו ישנם הליכים אסתטיים אשר מייתרים את ההליכים הכירורגיים. בשורות הבאות, נעבור על טיפולי חומצה היאלורונית, שהיא מהווה אופציה שאינה ניתוחית.

מהי חומצה היאלורונית, וכיצד משמשת להדגשת לחיים?

חומצה היאלורונית היא תרכובת כמעט לגמרי טבעית, שרכיביה נמצאים בגוף האדם. בעוד שתרכובת זו נמצאת בגוף, היא קיימת במיוחד בעור וברקמות החיבור שלנו. כאשר מעוניינים לעבור הדגשת עצמות לחיים, למעשה מתכוונים להליכים אשר כוללים את הזרקות החומצה הנ"ל במינונים מוקפדים וקטנים. ההזרקות בדרך כלל נסבלות מאוד, ואי הנוחות היא לרוב מינימלית. עם זאת, לאחר חלק מההליכים לעיתים ניתן להרגיש בנפיחות באזורים שבהם החומצה הוזרקה (נפיחויות אמורות להיחלש תוך מספר ימים).

תוך כמה זמן רואים תוצאות של הדגשת עצמות לחיים?

רוב המטופלים מבחינים בשיפור במיידי באזור עצמות הלחיים שלהם לאחר ההליך, כאשר תוצאות מלאות לרוב יהיו מושגות תוך שבוע – שבועיים (האזור המוזרק ממשיך להתעצב במהלך הימים שלאחר הטיפול). באופן כללי, ההשפעות, כלומר התוצאות של חומצה היאלורונית יכולות להימשך בין חצי שנה לשנה ואפילו יותר, תלוי בעיקר בחילוף החומרים האישי של המטופלים וכן בגורמי אורח החיים, בסוג חומר המילוי, באיכות העבודה של הרופא המזריק ועוד. חשוב לציין, כדי לשמור על מראה עצמות הלחיים המורם, ייתכן שיידרשו טיפולי טאץ'-אפ מדי כמה חודשים (כלומר הזרקות חוזרות).

האם הדגשת עצמות לחיים זה הליך בטוח?

כאשר מבוצע על ידי איש מקצוע מיומן ומנוסה, ההליך של הדגשת עצמות לחיים נחשב בטוח. חומצה היאלורונית קיימת באופן טבעי בגוף, מה שאומר שתופעות הלוואי בהזרקות אלו הן נדירות יותר מאשר תופעות הלוואי אשר מאופיינות עם ניתוחים פלסטיים כירורגיים למיניהם. עם זאת, כמו בכל טיפול רפואי, ישנם סיכונים אשר כרוכים בכך, כגון זיהום, חלילה נזק עצבי ועוד. לכן, חשוב לבחור מרכז אסתטיקה רפואית עם מוניטין טוב של שנים.