עיצוב עצמות לחיים

עיצוב עצמות לחיים – 2 השיטות הקיימות

אי אפשר להתווכח על זה, לעצמות הלחיים תפקיד חשוב במיוחד בעיצוב תווי הפנים הכלליים שלנו. כאשר הן מעוצבות בהתאם לתווי הפנים של האדם, עצמות הלחיים משפרות את המראה הכללי של הפנים וכך מובילות גם להגברת תחושת הביטחון העצמי.

רגע לפני שתעברו הליך עיצוב עצמות לחיים, ריכזנו עבורכם כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון – קראו כאן.

מהן 2 השיטות העיקריות עבור עיצוב עצמות לחיים?

ככל שהטכנולוגיה הרפואית-אסתטית מתקדמת, טיפולים של אסתטיקה רפואית מספקים דרכים יותר ויותר אפקטיביות עבור עיצוב עצמות לחיים. בתוך כך, כדי לקבל את המראה המושלם הזה של עיצוב עצמות לחיים, אנשים פונים ל-2 אופציות עיקריות:

  • טיפולים קוסמטיים הכוללים שימוש בהזרקות של חומצה היאלורונית וחומרי מילוי אחרים, בעוד שההתאוששות מהליכים אלו היא מהירה למדי.
  • ניתוחים פלסטיים המצריכים גם זמן החלמה והתאוששות עד חזרה מלאה לשגרה, כאשר הליכים אלו מלווים גם בסיכונים אופייניים להליכים כירורגיים.

חשוב לציין, הבחירה בין השיטות השונות משליכה ישירות לא רק על הצלחת ההליך, אלא על התוצאות לאורך זמן וכל על הבריאות הכללית של המטופלים.

עיצוב עצמות לחיים ללא ניתוח – מה חשוב לדעת?

כאשר מדברים על עיצוב עצמות לחיים ללא צורך בהליך כירורגי, מתכוונים בדרך כלל לטכניקות המתבססות על חומרי מילוי עוריים. אלו מהווים את הדרך הפופולרית ביותר, ללא ניתוח, לעיצוב עצמות הלחיים. בטיפול זה מוזרק מתחת לעור חומר דמוי ג'ל הממלא את האזורים  הבעייתיים ומוסיף נפח למטרה של הרמת עור נפול. טיפול זה נחשב לא מאוד פולשני וניתן לעשות אותו תוך פחות משעה, כאשר התוצאות נראות בדרך כלל מיד. באופן כללי, התוצאות יחזיקו כ-6 חודשים ועד שנה, לעיתים גם יותר.

שיטות נוספות לעיצוב לחיים – השתלת\הזרקת שומן

השתלת\הזרקת שומן היא הליך הכולל שימוש בשומן של גוף המטופל כדי לעצב את עצמות הלחיים בעזרתו. בניגוד לטיפולים כמו חומצה היאלורונית שאינם מצריכים החלמה והתאוששות, השתלת שומן כן מצריכה החלמה די ארוכה. ראשית, המטופלים צריכים להתאושש משאיבת השומן אשר נעשית כדי להסיר שומן מאזורים אחרים בגוף ולהשתילם באזור הלחיים. שנית, המטופלים צריכים להחלים מההשתלה עצמה.

באופן כללי, אם אינכם חייבים לעבור הליך כירורגי כה מורכב, עדיף להימנע ממנו. לסיכום, הבחירה בדרך כלל נופלת על הליכים אסתטיים שונים אשר אינם מצריכים התערבות כירורגית. לפיכך, השלב הראשון יהיה למצוא מרכז אסתטיקה רפואית שניתן לסמוך עליו, בו אפשר למצוא גם השגחה רפואית. צריכים סיוע במציאת מרכז עיצוב עצמות לחיים? ==> צרו עמנו קשר כעת.